tired

en lugn kväll hemma med god mat o skratt med föräldrarna :)
ska ta och göra lite franska nu, men jag fattar fan ingenting =/ bläääää på de! sen ska jag kolla lite på national treasure och sen ska man väl sova, skola imorn ju! och vet ni vad som händer mer imorgon? :D jag ska på ansiktsbehandling kl fyra och jag längtar, få känna sig fräsch o så efteråt :) och sen äre tennis kl sju :D kanske blir en bra måndag trots allt :)
♥ / sofie



ge mig fääärg!!! ;O
bilden bjuder jag på ;p

snart måste jag göra nått åt det, har sagt det förr men nu är snart sista droppen nådd

Kommentarer
Postat av: elin

what's wrong?

2009-01-18 @ 22:01:20
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0