tenniiis!

nu är filmandet över och glömt :p det är inge roligt o se sig själv på film, särskilt inte när han trycker på zooma in en riktigt fin närbild! :O OMG säger jag bara, väldigt smickrande! noooot! aja, nu är det över iaf :)
träningen i överlag gick ganska så bra :) fick till en del bra slag så jag är nöjd :) fick även testa ett nytt rack, och jag lovar det passa mig som handen i hansken! så jag hoppas att jag kan övertala att få det (A) snyggt var det också, men det jag isf får vänja mig vid är att inte skjuta så hårt som jag brukar, jag behöver inte anstränga mig lika hårt men ändå få till ett lika bra slag om inte bättre :) så hoppas hoppas att jag får det!
nej nu ska jag fortsätta kolla på idrottsgalan.
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0