Söndag 4:e januari

Snart så börjar lovet lida mot sitt slut =/ Lite tråkigt, men det bästa är att vårterminen har flest lov/lovdagar ;D Men vad jag inte längtar efter är att se hur mkt vi kommer ha! Aja, det ska väl gå bra =)

Idag så ska jag gå över till Annina och så ska vi se på TWILIGHT!!!!! :DD yey! Äntligen får jag se den igen! Får se vad annars vi hittar på.

Vet ni?! Det är typ minus 15 grader ute nu, snacka om att vintern är här! Helt vitt är det ju också, men jag tkr det är bättre att snön är som den är nu än att det bara är slask.

nu ska jag ta och sminka mig och hitta nått jag kan ha på mig =)
♥ / sofie


jag och annina :)

Kommentarer
Postat av: elut svarar

tack babie :) ska du se älskade twilight nu? :) <3

2009-01-04 @ 11:54:47
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: eluut svarar

tack babie :) ska du se älskade twilight nu! :D <3

2009-01-04 @ 11:55:16
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: e

oj, bloggen cp:a blev 2 kommentarer :P

2009-01-04 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0