mysko

hejhu! kom hem för ett litet tag sen, har följt elin till hennes buss och innan det hann vi med ett stop på mc donalds ;p där var det mkt folk, ett helt sportlag, fatta inte vad dom gjorde så dom får kallas för ett sportlag :p killar enbart typ.. glodde väldigt mkt, särskilt på en blondin som jag satt med och mig var det en som typ råka nudda mig på arslet, var ganska så närgågna när jag stod i kön om jag säger så, ofta man står så nära att dom ramlar in i en, kändes typ som om dom tog mig på axlarna när dom ahh, skitsamma, skummt :p
men såg en snygg kille när jag lämnade henne vid bussen, och han var iaf i vår ålder om inte äldre ;p
aja, nu ska jag kolla lite på life of ryan, ännu en snygging ^^ hehe!
♥ / sofie

 


jag säger då inte nej till att sitta o titta på honom i en halvtimma ;D
lika snygg med eller utan kläder ^^
jag tkr han är snygg iaf och då tkr jag det :D

Kommentarer
Postat av: elut svarar

jaaa saknat dig din fisaplött massamycket :) <33

2009-01-06 @ 21:15:13
Postat av: elut svarar

blogg.se är CP!!!!!!



sv: jaa saknat dig massamkt din fisaplött :) <3

2009-01-06 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0