lördag den 24 januari

god morgon! sovit gott? :)
gårdagen var bra, men min mage säger nog inte desamma, den mår inge bra =/ tror nog att jag är allergisk mot nått, aja.. får väl se nästa gång jag provar samma saker ;p

idag så ska jag, annina och hennes mamma åka till nån stad o shoppa :) så jag ska leta efter ett par gympadojjer och så hoppas jag att vi kommer till åkes skor eller eurosko som det oxå heter har jag för mig, för jag hittade ett par skor igår, men då tänkte jag nee mamma kommer döda mig, men nu på morgonen så smög jag in det lite lätt och vips så fick jag hennes godkännande :p inte för att jag behöver det men mamma gillar inte att min lön försvinner efter två dagar :p
och så kommer jag även få pengar för mina jeans som jag köpte igår, så himla snäll hon är, för dom hade jag faktiskt inge problem med o betala själv men, TACK mamma! du är bäst :)
så vi får se vart bilen för mig och vad jag får med mig hem :)
ha en bra lördag!
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0