kallt!

jag fryyyyyser! :( stackars mig! sitter med tumvantar, okej inte nu när jag skriver för det är ju omöjligt :p men ni fattar ;)
skola idag, var väl helt okej :) sen efter det blev det fika med annina och vickan :) trevligt! sen lite gå på stan med vickan =) kom hem vid fyra, kvart tjugo över fyra ringer clara, hej har du lust o följa med på stan? så då blev det en till visit på stan :) provade lite stuff så imorgon så ska jag iaf köpa ett par jeans som jag la undan :) får ju min lön imorgon så ;) hittade även en jättesöt kjol, ingen som man kan tänka sig sofie i, men imorgon när jag o eliiiiin ska gå på stan så ska jag nog prova den igen så får vi se :) jag bara tänker mig den till brunbrända ben (A) aja, vi får se imorgon när jag kommer hem ;)
snart ska jag vara lite duktig och översätta franskan även om det kommer ta hela natten :p men jag ska klara det! så är det bara ;D jag ska visa att lite kan jag iaf :)
men nu ska jag väl kolla lite mer på harry pottan xd och sen äta nått förjag hungrar ihjäl :( stackars mig igen :p haha nedå!

imorgon är det freeeeeeeedag :D weeey! och det betyder fika o gå på stan med bästaste bästa ELIN som jag inte sett på ett tag :O men imorgon så ;D så det blir mösigt :)
senare mot kvällen så kommer annina o anna hit :) vi (iaf jag o annina ;) ) ska käka kebab av nått slag, tror för min del att det bli kekabrulle och sen så blire candy, lets dance och twilight :) en lugn och skön fredagskväll :)

nej nu ska jag dra mig härifrån ;p
♥ / sofie


jag och bästaste :D <3

Kommentarer
Postat av: elut

det ska bli mycket trevligt får jag säga! :) saknar dig <3

2009-01-22 @ 20:31:16
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0