I'm back!

men hejsan på er!
kom hem för typ en halvtimme sen och har inte gjort så mkt :p
helgen har iaf bestått av;
fredag: åkte vi upp till farfar o farmor, åkte vägen över örebro där vi stannade till på IKEA, köpte en kudde ;p åkte vidare till marieberg, fick ett par svarta leggins och ett par strumpbyxor :) sen en lång bilfärd till grangärde, så fort vi kom fram så beställdes det skräpmat ;D jag åt kebebrulle och snart borde jag väl se ut som en :p

lördag: åkte vi till borlänge for some shopping ;D fick ett par svarta byxor, en cardigan i typ persikofärgad eller åt det hållet, ett par nya stövlar, samma som jag har men ett par hela ;p eeh, ett par gula björn borg-trosor och en ny jacka :) ajusde, en fickplunta också ;) en ROSA! hahha
sen på kvällen åkte vi över till mina kusiner o så =)

söndag: har inte gjort så mkt, gått upp, ätit frukost, kollat på tv, ätit mat och sen åkte vi till ludvika och dollarstore :p och nu är vi hemma!

en sammanfattning av vad som hänt däruppe :p bilder kommer att komma så småningom =)
ha en fortsatt bra sönda!
♥ / sofie


Kommentarer
Postat av: elin

likadana som mig ^^

2009-01-11 @ 18:42:02
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: elin

likadana som mig ^^

2009-01-11 @ 18:42:50
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0