huvudvärk

och den vägrar försvinna! fyfasen asså =( och jag som planerat att jag skulle läsa nästan alla sidorna i ekonomin, men ska käka snart (kebabpizza vickan ;) hehe) så då kanske jag mår bättre :)

dagen har sett ut på följande vis; redovisning i miniaula som gick åt helvetet, ekonomi som gick väl sådär, bättre när jag fatta så tack annina :), och sen bubblat i simhallen, bastat och gjort allt som vi hade planerat,solat men fick inte så mkt färg, men hellre det än att bränna sig liksom =) sen vet jag faktiskt inte vad jag har gjort :s aja, kvällen kommer fortsätta med kebabpizza och ekonomiboken ;p

imorgon är det fredag och jag missar lite av min sovmorgon tack vare att jag ska till tandregleringen kl 8. sen börjar skolan 9.25 till tjugo över två, fixa lite hemma, sen vidare på kvällen är det 18-års fest för Louisa så det ska bli kanonkul ;) och efter det ska jag(vi) ner på stan för o möta vickan o ngra(ngn) och så får vi se vart man hamnar ;D

men nu kom pizzan in genom dörren ;p
♥ / sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en mkt elak kvinna som frästar mig med pizza SOFIE!!!!!!!!!!! :P ja imorron blir det kuuuuuuligt!! :) <3

2009-01-15 @ 20:13:15
Postat av: viktoria svarar

du är en mkt elak kvinna som frästar mig med pizza SOFIE!!!!!!!!!!! :P ja imorron blir det kuuuuuuligt!! :) <3 va jag som skrev det! xD

2009-01-15 @ 20:13:42
URL: http://shakaliina.blogg.se/
Postat av: viktoria svarar

haha nee du är så snäll så! yeah right! ;) <3

2009-01-15 @ 22:09:13
URL: http://shakaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0