hejhopp!

Nu så är man nästan precis hemkommen ifrån clara, kom vid halv ett ungefär =)
Vi har käkat glass med marränger, chokladsås och varma hallon :) mumma! Sen så har vi typ bara suttit i soffan o prata o kollat lite på tv o så :) mysigt! ett bra slut på årets första dag samt en bra liten början på andra :p
Snart så ska jag väl ta och förflytta mig upstairs och sova litegranna, var trött när jag gick från clara men under vägen hem så blev jag lite pigg för det är så himlans kallt så man vaknar till liv litegranna :p
Nu ska jag ta bort sminket och försöka bli trött :p
Gonatt & sov så gott <3



vi åt dock med hallon men tänkte att det blir lite roligare med bilder så denna fick duga :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0