fryyyyyser!

jag fryser som jag vet inte vad! det är sån himla omställning i gradantalet hela tiden, och det är inge bra med tanke på att vi har bergvärme, så man märker när det ändras =/ aja, får klä mig lite varmare!

hann ju inte blogga igår och här kommer skälet; ni förstår att clara ringde mig innan tre och bara hej va gör du o så, slutade med att jag kilade över dit bjuden på lite mackor o efterrätt :) efterrätten var kanongod, nån form av kladdkaka (to die for typ xd) vaniljglass och varma blåbär! yummiiiie! sen så hyrde vi PS. I love you! Och den var sååå himla bra! Jag till o med fällde några tårar och det händer inte ofta kan jag säga. Var trevligt iaf, kom hem vid halv tio och då var vårt internet jättekonstigt så kunde inte uppdatera då! men nu är jag nog tillbaka, eller inte i helgen för imorgon så åker jag med min familj och hälsar på min farfar och farmor i grangärde och jag vet inte hur länge vi kommer stanna, senast till på söndag, så det kommer bli en datafri helg för min del!

aja, idag har det varit en vanlig dag i skolan, fick sluta två så det var skönt. Ikväll eller ja vid fem så ska jag o pappa på den här körskolegrejen, det här info mötet eller vad det heter :p så vi hörs efter det!
♥ / sofie



Kommentarer
Postat av: viktoria svarar

okej, låter trevlans det! :D

2009-01-08 @ 16:48:24
URL: http://shakaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0