första dagen i skolan...

...gick ganska så bra :) faaast vi var där till 8.25 för vi visste inte rikgtigt när vi skulle börja för ett tag hade vi TRE scheman, hur ska man veta vilket som är det rätta och vilket lärarna följer, men det löste sig till slut =) nya schemat verkar ganska så bra iaf, särskilt på onsdagar, då börjar vi 9.50 och slutar 13.20 ;D ganska så soft! dom andra dagarna är ungefär som vanligt, men nästan varje dag slutar vi tidigare än vad vi gjorde förut så me liiike!
så då kan jag få se hela top gear på tisdagar för då behöver jag ju inte gå upp så tidigt på onsdagar ;D hehe!


fick även våra första läxor idag =/ engelska och svenska, så ska väl ta och titta igenom det nu, för nu har jag verkligen bestämt mig för o verkligen plugga i tid och försöka hitta rätt studieteknik för min del, och nu är man ju inte skoltrött längre plus att vårterminen bjuder på mer loov :)
naej, nu ska jag göra en macka, kolla igenom läxorna och sen jaa sen är jag ledig ;p
♥ / sofie


sofie och en halv eluuuut ;D

Kommentarer
Postat av: viktoria svarar

vad kul, åka skidor? :)

2009-01-07 @ 15:19:25
URL: http://shakaliina.blogg.se/
Postat av: viktoria

jadu, jag måste oxå börja plugga! xD Vi får se om vi lyckas bli bättre påt :D

2009-01-07 @ 16:11:02
URL: http://shakaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0