3:e januari

Men godmorgon på er! Sovit gott? Själv har man sovit hyfsta, har sovit bättre kan jag säga.
Jag tror nog att jag håller på o får en finne mitt på hakan :o Gör lite sådär småont =/ intressant o veta va ;O Men seriöst, mitt på hakan :p
Idag har jag inge inplanerat så jag hade tänkt o ha en liten spa-dag härhemma :) Tänkte ha börjat med att ta en långpromenad och så tittar jag ut och ser att det snöar som bara den och det måste ha snöat ganska så mkt under natte också för det är väldans så vitt ute! Så det blir lite ändrade planer, men ett fotbad, ansiktsmask, en lång varm dusch, och hårinpackning får räcka mer än väl :)
Måste nog även ta och städa iordning här på rummet en gång till för nu är det kartonger och kläder överallt, ser ut som om nån har släppt ner en bomb xd haha!
Så dags o ta tag i det nu!
♥ / Sofie


(bara en bild jag hitta på datorn :p )

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild! men hörru kvinna.. när ska vi vara då? dissare! :D hahahaha skojaaa <3

2009-01-03 @ 14:46:27
Postat av: eluuuuut

jaa den är så bra så :)

2009-01-03 @ 15:33:17
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: eluuut

svarar till detta inlägg för det går inte att kommentera det sista inlägget du skrev!



okej bra ;D lördagar är bra.. då är det en dag kvar helg!

2009-01-03 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0