1:a januari 2009!

Kan ni tänka er att ett helt år redan har gått? Det har bara svichat förbi :p Både bra o dåliga saker har hänt!
Men jag hoppas detta år kommer bli bättre :) Inte för att man ska klaga på förra, men nee, vissa saker vill jag bara glömma!
Första dagen på året har iaf varit bra hittills :) Började med att Elin sov över här tills idag :) Hon åkte vid ett och efter det så drog jag till Clara för o hämta mina grejer som jag lämnade igår, pratade igenom gårdagen o så =) Hon sa även att det fanns mkt efterrätt kvar sen igår och att jag fick komma över lite senare, så jag tror jag ska hålla fast vid det! ;D Lite varma jordgubbar, glass och marränger har väl aldrig suttit fel ^^ Så Clara! Räkna med att jag tittar förbi lite senare ;)

Annars så har det här varit en ganska så lugn dag, en bra start på året helt enkelt :) Och det känns som att det kommer fortsätta va det :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Ivanhoe, en tradition som vi har ;p hehe Och sen tjata på att dom ska köpa en kebabrulle till mig (a) :p hihi
PUSS

Kommentarer
Postat av: elut

skojar inte, bättre än bäst :) <33

2009-01-01 @ 18:33:27
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0