12:e januari

god morgon! sitter just nu här med en vaarm kopp oboy och det kunde inte passa bättre för som jag fryser efter man klivit ur den varma duschen och vips så är det inte lika varmt längre :p men snart är jag återställd :p

igår när jag tänkte blogga lite så ville det inte funka, kl var efter elva och det längsta man kom till var första sidan sen tog det stop, men iaf var över till Clara igår, var ute o tog en promenad med rebecka i det hemska vädret, det bara blåste o var kallt, gick sen till clara igen och efter ett tag kom rebecka även dit och det blev kolla på strandvaskaren, kanske inte bästa tidpunkt o se på då men men, ngra skrik blev det :p lite läskigt o gå hem själv sen då rebecka bara bor en minut ifrån clara, inte ens det typ :p
fick iaf lite smårysningar när jag duscha, för jag duschade nere i källarn och där finns det ett fönster och TÄNK OM nån hade stått där o knackat eller vadsom, jag tror jag hade blivit så rädd att jag hade dött, okej, kanske inte så illa men ändå! så snabbt upp därifrån, men nu sitter jag i tryggt förvar här med dator o tv igån och en kopp oboy ;p och nu ser jag på klockan att jag kanske inte ska sitta här mer, dags och börja fixa iordning sig!
ha en bra måndag :)
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0