yeeey!

gud vad glad jag blev när jag fick tillbaka mitt matteprov idag :) var nästan hundra på att jag skulle få IG men så fick jag G, och det var inte så långt ifrån vg, men jag fick G! Jag börja nästan gråta av glädje :p äntligen fattar jag nått ;D till och med idag förstod jag på lektionen så nästa prov kanske oxå går bra :)

annars så är allt bra =) finally! att en måndag kan sluta med att man är glad :) där ser man!
sitter här och lyssnar på musik och sen vid sju så äre tenniiiis! få röra lite på sig, hoppas det blir match ;) bland det roligaste med o spela :D

och imorgon så äre sovmorgon! :D börjar inte förens vid tio, har egentligen Ind Val men eftersom vi har prov veckan efter lovet så vi får va hemma o plugga, vilket betyder sovmorgon!

nej nu ska jag göra nått o inte bara sitta här o slöa :p
♥ / sofie


Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken fin bild! :) <3

2009-02-11 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0