varmt inne, kallt ute

nu har jag värmt mig med en stor kopp varm oboy :) frös lite när jag vakna så det satt fint. men något jag inte längtar åt är att sätta foten utanför dörren och känna kylan som sticker i hela kroppen, är ca minus 7-8 grader här hemma just nu och då är det inte så roligt o traska till skolan o frysa som en idiot, får klä mig väldigt varm, tror fetaste halsduken får åka fram :)
skola idag, slutar innan tre har jag för mig och efter det ska jag och evelina ta oss ner på stan för en fika :)
sen efter det så blire plugga för hela slanten, måste plugga geografi och jag vet inte vad :p
men nu måste jag packa väskan och sminka mej!
♥ / sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0