uppe med tuppen!

godmorgon alla glada och pigga! för det är vad jag är just nu :) men god morgon till er andra oxå ;)  fast en nackdel denna morgon, och jag tror att det inte är så bra för mig att äta godis och kebab, för under hela natten har jag mått illa och nee usch! men värmekudden eller påsen var det hjälpte mig!

idag är det lördag och det är alla hjärtans dag! för min delså kommer  det inte att hända så mkt, kommer mest bli att packa inför imorgon, checka så man har med sig ALLT. måste även städa rummet för en gångs skull, finns inget skönare än att komma hem till ett städat rum =)

men först frukost och sen funderar jag på att ta en promenad :)
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0