trötta ben

skrev ett inlägg förut men bloggen strula och det sparades inte, första inlägget där jag kanske lät normal i mitt skrivande :p

har iaf jobbat idag, gick väl bra förutom att det var mkt där ett tag men sen blev det lungt där igen :) fick skjuts av mvg+:arn i snygghet hem så det var snällt :) är bara ledsen att jag inte visste att det INTE är en gammal ford =/ :p sry!
sen så har det varit vanlig skola, hade prov och det gick bättre än vad jag trott så jag blev nöjd :) blev en liten snabbfika här hemma med vickan after school :) fylla på koffeinlagret lite innan jobbet :p

nu borde jag egentligen sitta och plugga men jag har bara inte orkat, borde även göra franskan, men orken finns bara inte där... aja, får ta tag i det senare, har som tur är sovmorgon imorn så då kan jag va vaken lite längre om det behövs :)

nu ska jag göra ett ytterligare försök i att slita mig härifrån :p
♥ / sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0