tripp till norrköping!

tjubre!
det är ju fettisdagen idag! ;D jag har faktiskt hunnit med att äta lite av en semla, en som pappa känner är här nu och han hade semlor med sig, dock bara två för han visste ju inte att adam o jag var hemma, men jag lyckades övertala pappa lite snällt så jag fick ungefär halva! (förlåt vickan! men det var faktiskt inte en hel! )

om ett tag så ska jag o mor o far åka till norrköping :) kolla på jacka till moi! så hoppas att jag hittar nån :) efter norpan skjutsar dom mig till björkvik till elin! får se vad vi hittar på, men det ska bli roligt o bara se människan igen ;D

nej nu ska jag se om jag kan skynda på tiden så vi kan åka nån gång ^^
♥ / sofie

Kommentarer
Postat av: viktoria shakalina

ooooooh, fifan för sofie! :O äter semlor bara sådär! :O:O:O



haha ;)

2009-02-24 @ 22:17:16
URL: http://shakaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0