still no progress

ingenting har hänt sen sist jag skrev, nada, zero!
men snart så måste jag väl börja, måste hitta väskan först :p men detta år så ska jag försöka packa bättre, det blir jämt så att man tar med sig lite för mkt saker, och en hel del onödiga saker, men jag har fått veta att vi kommer att gå ut att äta nån kväll, så ngt lite finare än underställ kanske man ska ta med sig ^^ gå ut och äta i långkallingar kanske inte är det snyggaste :p
så vad ska man ha med sig? kläder som jag ska ha när jag åker skidor är såklart ett måste, massvis med underkläder, tusen linnen, tubkjolen tror jag får följa med, stövlar, tre jackor om jag får, SMINK! skidorna, pjäxor, hjälm, skidglasögon, solglasögon, ipoden, mobilen, laddare till allt, datorn, oj, jag tror jag behöver en större väska!

mot packningen!
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0