sometimes I don't know

jag har missat gossip girl! =/ och jag som längtat :p får väl plocka fram geo-boken ännu en gång! hittade en bit daim-choklad oxå! kanske inte det bästa just nu, och jag vill inte hamna där igen,.. aja, en dag i taget eller?
okej, jag kanske prata lite i gåtor där, men det får va så nu..

 imorgon så äre skola som vanligt, det enda jag inte längtar till är provet... men vi får väl se. hoppas annars på en bra dag :)
men vi hörs väl imorgon!
♥ / sofie



jag hatar såna här stunder
när man inte vet riktigt vad man ska göra
fyfan va trött jag är
särskilt när man inte riktigt kan sätta fingret på vad det är
när massa saker spelar en roll i det hela
just nu längtar jag till nästa söndag
när jag sitter i bilen iväg härifrån för en vecka
en vecka bort från allt (och jag menar INTE ALLA  utan allt )
I hate this!


sometimes I wish I were stronger

Kommentarer
Postat av: viktoria

vi ska fixa till de där sofie, se till så att du skiner lika starkt som solen, för det är så det ska vara!! <3

2009-02-08 @ 22:04:41
URL: http://shakaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0