snaaaaart!

snart så åker vi härifrån, eller okej, om typ 12 timmar men ändå ;D läängtar som tusan! så imorgon blir det kvällsåkning :D
kommer åka härifrån runt nio, blir lite stopp på vägen, dels i ludvika, sen blire fikapaus hos farfar och farmor i grangärde, vidare mot vansbro osv osv. så ngra timmars bilåkande blir det men det är det såååå värt!

aja, kom typ nyss ut ur duschen så jag slipper duscha imorgon, måste ändå gå upp tidigare och packa klart för allt jag ska ha med mig har inte riktigt torkat =/ men det löser sig :)

nu sitter jag och väntar på lite mat, alla har varit så upptagna med sitt, vad alla ska ha med sig, plus att två av fyra har jobbat och jaa, så det blir lite sent med maten, men hellre att jag får mat lite senare än att jag ska gå och hungra ihjäl ;p
men ska fortsätta kolla på melodifestivalen!
men vi hörs när jag har anlänt till sälen :) så tills dess får ni ha det bra!
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0