skräckfilm!

sitter hemma hos annina och vi har nästan precis kollat klart på en skräckfilm! the others tror jag den hette.. läskig som tusan, skrek till ngra ggr :p som tur var så satt jag i mitten ;p
har käkat candy så nu har jag ont i magen, och det blir ju inte bättre när vi sen ska ner på stan och käka kebab, kommer dö av magvärk =/ men men, får ta det lungt under veckan som kommer =)
om jag inte äter så mkt skräp då så kommer jag troligtvis må ganska så bra i magen :) och det vill jag!

har annars jobbat idag, stämpla ut tjugo i sju så det blev lite längre än vad jag trodde men det lönar ju sig när lönen kommer i mars ;) men det gick bra, blev mkt där ett tag med :p jag sitter ju här så jag har ju överlevt ^^

nu kanske jag ska bli lite social mot dom :)
ha en bra freedag!
♥ / sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0