sista kvällen

detta kommer att bli den sista kvällen här uppe i sälen för! för denna gång ;)
kvällen kommer att bestå av grillad kyckling med klyftpotatis samt melodifestivalen och lite packande :)

dagen har bestått av lite smått och mkt gott, många snygga killar att titta på ^^ inte mig emot ;D backen var också väldigt bra idag, fick inte lika ont i fötterna och jag ville bara fortsätta åka men pappa sa att det var dags att bege oss hemåt för att äta, men sista åket blev ett bra slut för denna gång :)
blev äta ute till lunch och först var jag lite emot det men sen när jag kom dit och såg alla snygga killar så blev jag glad! blev mkt prat om snygga killar, men va ska man säga, dom är ju för heta!

snart blir det mat! och jag är ganska så hungrig så ge mig maaat! :D

naej nu skriver jag bara flummigt! vi hörs imorgon när jag kommer hem :)
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0