plugg plugg plugg

snart är det affärsjuridik som gäller! vickan sa att det var ungefär 60sidor, så jag har mkt jobb framför mig.
måndagen gick annars ganska fort, behövde inte ha juridik eftersom vi har prov imorgon, och vill ni veta ngt mer? ^^ vi som har affärsjuridik slipper idrotten för vi får så lite tid på oss till provet annars :D !!!!!!! och det bästa är att det är simning! jag har försökt klura ut lite olika alternativ för hur jag ska slippa det men nu behöver jag ju inte det ;D jag verkligen HATAR att simma med klassen, bland det värsta jag vet! förstår lärarna inte att en del mår dåligt över att behöva visa sig i så små kläder inför alla!!! vad tänker dom med???? aja, tur att vi slipper det iaf.

ikväll är det tennis igen :D jag känner att jag verkligen behöver röra på mig efter lovet! visst jag har åkt skidor i en vecka, men det är inte riktigt samma sak :p så det ska bli ruligt!

nu blev jag sugen på hallonsaft! vi hörs senare :)
♥ / sofie

Kommentarer
Postat av: elin

JAG HÅLLER MED DIG. Jag tycker inte att simning ska vara ett krav för idrotten. Vafan hur svårt äre att skaffa sig intyg från annat håll att människan kan simma/livrädda????? ;/ skumt ju. som du sa, vissa hatar ju verkligen att springa runt i minitrosan och den där halkiga bikinin ;P

2009-02-23 @ 19:55:06
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0