more music

fick låna anninas usb där hon hade massa music :D så nu sitter jag här o synkroniserar min ipod som det heter :p

slutade vid tolv, hade bara en lektion, idrott, då anna-karin var sjuk och det var henne vi skulle ha två av tre lektioner, men inte mig emot :) efter det så mötte jag upp min mor och så simma vi lite =) sen basta o så, hade hårinpackning :)
och nu sitter jag bara här, ska träffa elin nere på stan om 40 min ungefär :) ska bli roligt och sen den gumman! <3 blir väl fika o så =) mys!
sen när jag kommer hem blire plugga ekonomi! har prov imorgon så.
nej nu måste jag sminka mig lite, blir så röd efter man bastar.
men ni får ha en bra onsdag så hörs vi mot kvällen :)
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0