mat i magen

äntligen har jag fått i mig något ätbart, hemmagjorda hamburgare blev det, men då menar jag inte såna som man gör helt själv, utan bröd som vi köpt och jag vet inte vad man kallar köttbiten där i mellan men den är oxå köpt :p
iaf så är jag mätt i magen nu :)

snart kanske det är dags att börja packa o städa, men som vanligt så skjuter jag upp allt tills sista sekunden, kommer säkert se ut så att jag städar vid nio halv tio eller nått. är det inge roligt så orkar man ju inte ta tag i det liksom!
men men, blir väl tvungen nån gång.

sitter förövrigt o lyssnar på braig musik och kikar lite på miami ink =) cola till det ^^
nu ska jag fortsätta göra ingenting!
♥ / sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0