kalla kinder

vinden biter i kinderna, snön lyser vitt, och nu så sitter jag och clara här i soffan och har det skönt inne i värmen, just nu är det lite för kallt för o åka, men vi har hunnit med en hel del ;D allt från svarta backar till gröna, från hundfjället till tandådalen! det har blivit åka lite överallt :)
det enda jobbiga är mina fötter som tar livet av mig i början men sen efter ett tag domnar smärtan och det går bra igen :p
men det är huuur roligt som helst! ibland kan jag inte förstå att det finns dom som inte ens stått på ett par skidor! hallå! det är för jevla roligt! jag tkr alla borde prova åtminstonde en gång!

iaf, det går ett litet rykte om att vi ska åka till lindvallen och kolla lite där senare, och jaa! hon är ju bara runt halv tre så vi
har mkt kvar av dagen =) får se vad som händer!

nej nu ska jag låta pöjkarna få datorn ett tag! åtta pers om en dator, ni kan ju tänka ut resten själva ^^ :p
♥ / sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0