it takes two!

nu är det lite närmre tills det är teeeennis! vill spela nuuuuuuuuu!
har så trååååkigt! undra om vi har några läxor? :s ekonomi, men den är i skolan.. sen ngt mer? hum... aja, har typ inga böcker hemma så :p what to do liksom?!

snart åker jag till sääääääääälen! och vad jag lääääääängtar! kommer bli kuuuuul! :D ajusde, måste lämna in min ansökan om ledighet tills nästa gång vi ska åka dit! undra vart den kan va :s men titta, nått jag kan göra! lete efter den!
see ya!
♥ / sofie

it takes two ya know?!

Kommentarer
Postat av: viktoria shakalina

ingen orsak! du o din sälen, bara lämnar mig sådär :P

2009-02-09 @ 19:00:44
URL: http://shakaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0