freeeeedag!

jag säger det igen; fasen vad den här veckan har gått fort, nyss vare måndag och så satt man där och tänkte usch va lång dagen är, kommer hela veckan bli så? :S men nejdå! det har nästan gått snabbare än vanligt :)

idag känner jag mig utvilad! jag har sovit i tio timmar och så länge har jag inte sovit sen jaa forntiden :P nee men länge sen! la mig redan kvart över nio igår :p
nu är det snart time for the shower sen hårfön, make up, clothes, then schoool!
after school äre work, eller ja at four! jobbar väl som igår skulle jag tro. sen hämtar daddy mig and skjutsar mig till annina, ska käka skräpmat och kolla på let's dance!

och vickan! jag tycker vi börjar på måndag med vårat avtal ;)

nej nu måste jag skynda mig, ännu mera snö = måste gå tidigare!
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0