fredag

och snart är det dags att packa väskan för att åka hem! kommer va roligt att komma hem o träffa alla o så, men på samma sätt så skulle jag ändå vilja stanna ett litet tag, bara ngra dagar till. det har varit så himla skönt att bara komma ifrån allt, jag har helt kopplat bort mitt "vanliga" liv och helt fokuserat på att det är lov och att koppla av, och jag kan säga att jag har kopplat av totalt! lite läskigt men hur skönt som helst :)

denna kväll har spenderats med kebab och let's dance. trevligt trevligt! men nu är det nog dags för mig att sova, ögonen börjar hänga lite smått, det har oxå varit en sak som varit skönt, jag har somnat mellan nio o tio nästan varenda kväll, fast igår kanske det blev lite för tidigt för jag vakna tio i tre och tyckte att alla skulle vakna så vi kunde åka ut i backen :p men jag lyckades somna om :)

nu ska jag borsta tänderna och sen blir det sängen och alla konstiga drömmar jag haft hittills ;p :s aja! Gonatt!
♥ / sofie


bf <3

Kommentarer
Postat av: elut svarar

ja det hoppas jag med, massor :) <3 haha snyggis bild föresten ;D haha! :D

2009-02-20 @ 23:54:19
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0