fredag den 13 februari

så har fredagen den 13 kommit ^^ undrar om nått kommer hända då, tror att jag redan har märkt en sak, och det är att det fortfarande står att filmen friday the 13th har PLANERAD biopremiär idag, men det står inte att den har det. och vi som hade tänkt och se den idag! får väl hoppas att det sker ngt mirakel under dagen som gör att den visas iaf ;D

annars så är det skola, och jag har ekonomiprov, och franskaöversättning till idag och jag har gjort varken eller =/ inte bra det! får väl se om jag hinner plugga lite under lunchen =)
ska även jobba idag med :) 4 till 6 halv 7!

nu ska jag duscha och sen kanske KANSKE jag hinner läsa lite härhemma!
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0