flingor o mjölk

sitter nu här med en skål med flingor och mjölk, har ont i bena, och lite var stans från simningen skulle jag tro =/ men då vet man ju att det tog lite =)

idag äre tooorsdag! gud va skönt, visserligen så har vi franska läxa tills idag, halva texten men jag har varit så upptagen med bokföringen så jag har inte ens hunnit se åt boken.. men vi har hela texten tills imorn så får se till att göra den ikväll :)

efter skolan idag så följer vickan med mig hem en snabbis, vi skulle dricka nån kaffe-grej med daim :p och sen kl 16 så är det dags att stämpla in sig på jobbet, kommer väl jobba till 6 halv 7 nån gång :) kassan idag med.
men nu ser jag på klockan igen att jag suttit här lite föör länge! att jag aldrig lär mig =) :p
♥ / sofie

 

take me there, and take me there now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0