blå himmel och solen skiner!

kan det bli bättre?! :D helt klarblå himmel, inte ett moln syns till och solen skiner helt underbart!
kom hem för några minuter sedan från min lilla promenad, blev att gå till jobbet, hälsa på mamma som blev jättechokad över att jag var där halv tio på en lördag morgon, bara att jag fick tanken och gå ut och gå :p tänkte gå till pappa men det kanske blir lite för långt så det får bli en annan gång :) men jag kom hem med lite fika till bror och mig då vi är dom enda som är hemma just nu. vaniljmunk och hallonsaft blev det :) men måste vänta så att munkarna får tina till lite, dom fryser ju till lite när man går hem så.

snart måste jag börja packa oxå, leta reda på allt som ska med, hänga upp tvätten så jag har lite rena underkläder med mig, hoppas bara att jag inte glömmer ngt! mobil-laddaren, ipod-laddare, laddaren till datorn, nån bra film,osv.. kommer bli mkt packning, och denna gång så kommer vi ju att va borta längre än vad vi brukar så :) det är roligt men man måste ju packa mer då :p

nu börjar jag bli trött på att vänta, ska se om man kan skicka in dom i micron en snabbis ;D
♥ / sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0