bastu

nu har jag precis kommit ut ur bastun. har haft hårinpackning o så :) har det mkt nu för tiden men mitt hår skriker efter behandlingar! så himla risigt, hade tänkt och klippa mig nu under lovet men eftersom vi är här tills på söndag så får det vänta, men hårinpackningsföretagen blir nog glada iaf ;p

snart så blir det kvällsmat! potatisklyftor och kött :) mums! och till efterrätt blir det semlor =)
nej nu måste jag smörja ansiktet innan jag glömmer det!
ha en bra kväll!
♥/ sofie



(dock inte denna men liknande :) )

Kommentarer
Postat av: sofie

om det är nån nu som läser kommentarerna så kan jag här meddela att jag försökt nu en stund att blogga, men den segar ju mot kvällen så. men jag återkommer imorgon!

<3 / sofie

2009-02-17 @ 20:11:35
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0