back home!

and back to reality!
veckan som har gått har varit väldigt bra, har helt kopplat bort mig från mitt "vanliga" liv, kopplat bort mig från omvärlden nästan, har levt i en liten bubbla, och det har verkligen varit hur skönt och bra som helst! ett bra ställe att åka till tkr jag, att komma så långt från allt även fast man är i samma land, men jag skulle lika gärna ha kunnat åkt utomlands då det typ tar längre tid att åka till sälen härifrån än vad det gör att åka till grekland, men förhoppningsvis så kommer jag utomlands i sommar :) till sälen åker jag tillbaka till om 5½ så dit är det inte så långt kvar till :)

det har även hänt lite förändringar här hemma medans man varit borta, bara bra hoppas jag! den största händelsen som jag vet är positiv, och om det hänt ngt mer så hoppas jag att det fortsätter i den stilen :)

imorgon så är det tillbaka till skolan som gäller, och som tur är så har vi prov på tisdag. tur att dom inte låter oss vänta för länge eller vad säger ni ^^ :p så innan jag somnar så blir det att läsa lite affärsjuridik.

nu tillbaka till Gossip Girl!
♥ / sofie

old picture I know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0