äntligen!

har försökt och blogga här ett tag, men sidan ville inte funka men nu så!

jag har äntligen uppdaterat min ipod! ;D nog för att jag råka trycka så att alla mina gamla låtar försvann, men den smällen får jag ta :p nu har jag bättre och nyare! dock bara 14st men aja :p

idag händer det inget speciellt, börjar vid tio och slutar tjugo över ett, inga jobbiga lektioner över huvud taget, volleyboll på idrotten och det gillas =)
tror att jag kanske ska ta och simma efter skolan, måste ta tag i det, men det är så tråkigt o simma själv, men egentligen vad spelar det för roll..? aja, blir nog en tripp dit! :)


har även fått veta att jag ska jobba på torsdag och fredag denna vecka med :) så det blir fun! bra och jobba så mkt som möjligt nu så jag lär mig det =)

ser på the watch att det är time for att packa väskan!
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0