tillbaka.

hejsan på er! nu sitter jag här ännu en gång. har inte skrivit på länge men har inte haft så mkt intressant o skriva, får se om detta jag skriver nu är lite småkul o läsa :p

sitter just nu här hemma hos marcus med martin, elin och isa :) har det trevligt. det spelas kort och kollas på film, men just nu e det rökpaus så jag sitter här ensam.
dagen har spenderats på stan och köpt det sista inför nyår sen ute hos marcus morfar och mormor och ätit god mat, kalkon och potatis med brunsås och rödvinbärsgéle :D så hiiiiiimla gott :D kan säga att jag åt för mycket och inte blev det bättre när efterrätten kom :p halvvarma blåbär och hallon med gammaldagsvaniljglass! min mage mådde ganska så bra efter det kan jag säga ;) höhö.

nu fick ni en liten uppdatering iaf, ska fortsätta att vara social med elin nu :)
<3


min bäjbi när han var liten och blond <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0