sthlm imorgon.

imorgon bär det av till den stora staden för att träffa VD:n på vårat fadderföretag, ska ställa några frågor så för att sedan sammanställa alltihoppa till en rapport som ska lämnas in innan jul. sen får vi även tid till att gå på stan i tre timmar :) ska se om jag hittar någon julklapp och innan har vi tid till att äta. bara hoppas att vädret blir bra oxå.

tennisen idag gick sådär. vet inte vad det var för fel på mig men ngt fel gjorde jag, och jag gjorde det inte bara en gång =/ usch va arg jag blev på mig själv. aja, hoppas det går bättre på tisdag!

måste ju se på julkalendern ikväll oxå! missade ju den imorse :p inte bra de. tack för repriser ;D

aep. nu ska jag göra något!
ciao ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0