körlektion.

nu har jag haft min tredje körlektion :D och det är skitroligt och köra. fattar inte att jag inte började tidigare men men, nu är jag igång och det går framåt. jag kan känna när jag ska växla, vet hur jag gör när man kommer till en rondell osv. idag fick jag köra under hela lektionen, så jag fick köra i cirka en timma :D har stannat och startat i upp och nerförsbacke samt backat :) utan problem (nästan ;) haha)  måste ta tag i teorin oxå bara, vill ha mitt körkort så fort som möjligt :D ska försöka köra ikväll oxå.

på atl om ikväll så kommer min farfar och farmor ner hit till oss. roligt, ett tag sen jag såg dom. så ska bli kul!! men först nu ska jag laga mat här hemma hos marcus medans han spelar nått tv-spel ;p

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå du laga mat?

2009-12-15 @ 02:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0