2:a december

god morgon allesammans!
eller hade jag fått sovit några timmar till hade det varit en god morgon men var tvungen o gå upp halv sju för o tvätta håret, vill ju se lite fräsch ut när man åker till sthlm. så nu på 40min har jag hunnit tvätta håret, sminkat mig, klätt på mig det mesta :p och ätit frukost :) nu återstår bara föna håret, borsta tänderna och ta på mig strumpor sen kanske jag hinner vila nån minut. vore himla skönt! känner att jag skulle behöva ha sovmorgon men det kommer inte gå förens på lördag, är ju sthlm imorgon med och sen på fredag nationella engelska, får försöka somna tidigt helt enkelt :)

naeh nu måste jag fortsätta göra mig klar för en dag av roligheter! (hoppas iaf ;) )
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0