you put a smile on my face

god kväller! haft en bra helg hoppas jag :)
min har varit braa! i fredags kom moster med familj hit och på lördagen åkte jag och marcus ut till ändebol :) en trevlig kväll med got mat och lite vin. kom hem nån gång idag och då var andra sidan av släkten här, dvs farbror med familj. och nu gör jag minsta minimala, ska plocka ihop lite grejer och sen ta mig till marcus för ikväll är det fotboll ;) guuuud va roligt!! eller INTE. men men, kommer sova ist ;p
så min helg har varit braa :)
längtar till på onsdag för då är det LÖÖÖÖN ;D

nej, lite bilder från helgen sen packning!






typ bara bilder på mig o marcus, men min blogg så jag bestämmer ;)
ganska mkt sooova =) trött efter en "jobbig" vecka ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0