so happy

hejsan på er :)
gårdagen bjöd på lite fynd iaf. hittade en resväska som är jaa precis som jag vill ha den :) sen två par skor, nya ballerina och ett par lite mörkare rosa pumps, lite ovanligt men vafasen 99 spänn ;) sen en jättefin svart kortärmad tröja med djup krage, en lååång svart t-shirt, en marinblå t-shirt, grå kofta, lila-aktig bh, fingervantar, hårsnoddar, hårnålar, strumpbyxor, och två födelsedagspresenter :) så det blev en lyckad dag :)

och idag så har det inte hänt så mkt spännande, kollat på film, entourage (hur det nu stavas :p) och ätit frukost! mucho intressant. ska snart ut till bie o planera lite :) sen ska jag försöka övertala killen jag är ihop med att vi ska käka kinamat ikväll och det verkar gå bra :)

nej nu måste jag klä på mig!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0