migrän

fyfaaan vad jag hatar det!!! bland det värsta som finns. magsjuka är värre men det här är fasen inte roligt. huvudvärken vägrar släppa =/ orkar ingenting, ligger bara o vrider o vänder på mig i hopp om att jag ska kunna sova men icke då. kollade på ice age 3 för jag brukar kunna somna till filmer o så men NEJ. lika vaken fortfarande. filmen var iaf rolig :) ngt postivt! men titta, nu kom kallsvettningarna oxå :D dom har jag saknat! (ironi på någon nivå) yeeeey!

nej, jag ska inte beklaga mig nge mer. är iaf glad över att jag bara missar två lektioner idag, så det är skönt!

nu blir det ett ytterligare försök till o sova. wish me good luck =)
PUSS

Kommentarer
Postat av: ewis

fika snart? :D

2009-09-03 @ 16:27:42
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0