imorgon åker vi!

en dag kvar sen sitter vi på planet ner till kreta :D jag och min allra bästa vän!!!! kommer bli så jävla kul :)
allt är packat och klart nu. blev klar på 40min så nu har jag bara sånt jag behöver med mig. tänk dom som packar veckor eller mååånga dagar innan, hur mkt onödigt man egentligen packar på sig! så jag hoppas jag har packat rätt nu :) enda jag måste köpa det är nån skvallertidning på flygplatsen får det bli och sen sololja när jag kommer fram efter nån dag! ska bli bruner ;)

men nu måste jag hoppa in i duschen och sen vid nio kommer elin och hennes pappa tror jag det var och hämtar upp mig så sover jag där. sen imorgon skjutsar elins pappa upp oss till arlanda!
liiite nervös är jag för har ju aldrig åkt ensam med bara en kompis. har ju alltid haft pappa o mamma o brorsan med mig men det ska nog gå bra. så elin får agera den starka personen :p

nej duschen var det!!!
puss på er!


jag och världens bästa vän <3


kommer sakna dig mest av allt baby <3333

och hejdå på er! hörs om en vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0