back in sweden!

nu är vi hemma igen efter en underbar vecka på kreta! har varit helt kanon, solat och badat varje dag :D och bästa var ju o åka med elin :) har haft hur kul som helst! eller hur carrie ;)
allt har gått bra och så :) och när vi hade landat så var även marcus med för o hämta oss :) då blev jag veeeldigt glad, men även nervös, ungefär som första gången som jag skulle träffa honom. massa fjärilar i magen (a) mysigt!

kom hem till katrineholm vid tio över 6, och har inte sovit så bra så det blev hemma från skolan idag. har försökt och sovit :) behövdes kan jag säga.

nu ska jag ta och leta efter min mobil :p vet inte vart den kan vara :s
see yaa!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej! jag funderar på att åka till kreta och har tänkt att bo på samma hotell som ni bodde på (Kedrissos.) försöker läsa mig fram på internet men hittar inte riktigt svaren jag söker. får jag fråga dig? hur var stranden?? vit brun gul finkornig? är det ett bra ställe att åka till om man är ute efter fin strand och skojjigheter?:)



extremt tacksam för svar!! undrar så mycket över hur stranden ser ut eller om det är helt dött?:/



måste boka imorn så det brinner i knutarna



Mvh Emmie

2011-06-09 @ 21:28:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0