2 månader kvar!

Idag så är det två månader kvar tills jag o marcus åker till thailand :D och idag så fick jag oxå reda på att jag fått ledigt dom tre dagarna som jag kommer missa. Tycker att vi klickat in det rätt bra och hittat en billig resa på höstlovet! ÅÅÅÅhh vad jag längtar nu :) Satt och kollade på bilder med Marcus förut på hotellet o så och jag har en känsla av att det kommer bli helt underbart. 9 dagar med min pojke <3



Annars idag så var det skola melan halv nio och halv ett, 3 lektioner så en lugn dag. Sen blev det shoppa mat med Marcus o så :) Kom hem vid kvart i fyra o då blev det stan med mor en snabbis.
Och nu så sitter jag här och gör ingenting, kollar lite på tv o så. Kanske ta en liten bit daim-tårta?
Aja! Vi hörs nog senaree.
PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0