söndag

så har dagen kommit då det är dags för oss att packa och städa för att sedan bege oss härifrån och hem till katrineholm. kommer sakna det här för så underbart det har varit nu, solen har skinit varje dag, jag har inte fått ont i mina fötter pga pjäxorna då jag åker på ett annat sätt = att jag har blivit bättre på att åka skidor! :D sen min släkt är alltid trevlig att åka med. i backen har det blivit att jag åkt med gubbarna för det mesta och ibland alla fyra grabbarna. och va ensam tjej med dom i backen har varit bättre än vad jag trodde, för gissa vad ?! jag ligger på tredje plats i o åka snabbt! deni ;)

men åkt skidor är inte allt vi har gjort; det har badats bubbelpool, bastning har det blivit, solat, gått till ica typ 30ggr, shoppat en mjukiströja på stadium :) och bara tagit det lungt! inget stress what so ever! me like :)

och om cirka 2 timmar så ska vi lämna nyckeln i receptionen och sen efter det har jag ingen aning. vet att vi på vägen kommer stanna till hos farfar och farmor =) och sen ikväll så ska jag till marcus och sova där :) myysigt!

en del bilder kommer komma upp men dock inte så många, har inte orkat helt enkelt :p

nje nu äre snart frukost! hare gött!
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0