Sön 26:e april

God morgon!
Ännu en morgon då jag är pigg och ganska klarvaken redan vid halv sju :s konstigt, fast sov ju genom fotbollen igårkvälls så kanske inte så konstigt ändå :p

Gårdagen bjöd på många trevligheter :) Vaknade vid åtta och var jättepigg, dock var Marcus trött så jag fick roa mig själv, slutade med att jag solade lite, när M vaknat blev det en tripp till coop bygg, sen till el giganten och vidare mot hans morfar och mormor där vi tog båten ut på öppet vatten :) var väldigt mysigt! Blev även tvingad till o "köra" båten, asså styra motorn :p sakta gick det men hyfsat ok ;) bäst var jag på att sitta och sola ^^ men lite duktig var jag även på o ro! dendu eliin!
mot kvällen eller ja efter fem blev det grillning hos vickan :) det var jag, marcus, vickan och annina! trevligt trevligt. en tripp förbi sjukhusparken och sen hem för o äta liite till och till sist somna!
En trevlig lördag!


Nu är det söndag och jag har varit vaken och uppe i två timmar nu. Har gjort lite geografi men jag blandar ju ihop allt, och det slutar med att jag inte fattar ett dugg =/ lite mindre roligt!
Solen skiner iaf idag så jag hoppas det blir en braa dag! Blir nog handboll (min bror spelar) och sen blir det bie! lite mat o så :)

herremingud vad mkt text det blev! tänk om det var såhär lätt att skriva en uppgift i vilket ämne som helst, då skulle jag inte ha ngt emot alla läxor och uppgifter vi får! se ännu mer text!
nu sätter jag ett stopp för det här och säger ha en bra dag!!
puuuuss!

Kommentarer
Postat av: ELIX

ÅÅÅH har sötnösan lärt sig att ro? :o OH MY GOD liksom. HAHAHAHA! neh men upp till bevis sossefiepluttan! SNART <333

2009-04-26 @ 19:29:38
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0