snart så...

...säger jag god natt! jobbar imorgon så behöver gå upp 6, men vi får skjuts så då slipper vi iaf cykla, för vad jag har hört så skulle det kanske regna och då har jag verkligen ingen lust till o cykla.
sen imorgon så kommer min farfar och farmor hit :) ska bli jätteroligt! länge sen sist dom var här. men mamma och jag jobbar till cirka två så vi får träffa dom lite senare och sen vid tre skulle jag gissa på om planerna håller så blir det lite god mat här! marcus skulle även titta förbi då så det blir mysigt. får han träffa min farfar o farmor oxå =) trevligt trevligt!

neheee! undra om man skulle ta och sova kanske? ska ju upp om 6 timmar cirka!
sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0